Slut i rutan och dum i huvudet...

Ja, det stämmer verkligen in på mig... Idag har jag jobbat från 8 i morse och gick inte från jobbet förns kl 19... Vi har sååååååå himla mkt att göra att jag lätt skulle kunna stanna kvar flera dygn i sträck och ha jobb hela tiden.... Men man ska inte klaga.. Det är kul när det är mkt och dagarna bara svischar... Idag var vi inte långt ifrån att slå vårat kassarekord och då har vi ändå lågsäsong just nu... Kul!!

Jag lämnade visserligen jobbet någon timme mitt på dagen för att fara hem och gå en promenad med vovvsen. Åsa har jobbat natten som var och hon ska även jobba inatt. Tänkte vara snäll med henne och ta ut dom då på dagen så dom inte skulle väcka henne och hålla på. :o)

Nu är iaf semestrarna klara. Jag kommer att vara ledig vecka 30, 31 och 32. Vecka 30 är det Raskaboläger i Myckelgensjö... Underbart!!! Längtar!!!
Sen kommer nog min pappa och sambo att vara här vecka 31... Ska bli såååå roligt!!! Man träffas ju inte så himla ofta när man har ca 100 mil mellan sig. Antagligen kommer dom att komma upp redan vecka 30 när vi är borta. Då får dom vakta huset och göra stan själva, utan barn.. ;o)

Varför jag är dum i huvudet undrar ni nu? Eller kanske inte... ;o)
Jo, så här... Blir så arg på mig själv när jag tänker lite föööör mkt tävlingsmässigt. Har hållt på och dolat med Acctas platsliggning eftersom hon har pipigt och så.. Kontentan av det har nu blivit att jag har fått en osäker hund på platsen att bli ännu mer osäker. Så osäker att hon väljer att kliva upp ibland, vilket hon aldrig har gjort förut. Tur att man är intelligent nog att inse att jag bara har mig själv att skylla på och nu är det upp till mig att se till att hon blir trygg på platsen igen.... Ska eventuellt få lite hjälp med detta i helgen så jag inte förstör ännu mer. Är det någon som har haft en otrygg hund på platsliggningen som ni fått till så är jag mkt tacksam för att få lite ideér och tankar kring detta. Blir så lätt att man snöar in och inte ser längre än handen räcker.

Nu ska jag ta på mig dumstruten och gå in i hörnet och skämmas.....

¤ Den som lever utan att begå dårskaper är inte så klok som han tror. ¤

Kommentarer
Postat av: Mirjam o Coffee

Inte lätt med platsliggning :(. Coffee har varit smått orolig hela tiden men börjar bli lite tryggare, hon kan dock resa ibland. Det var det där med att det helst ska hända saker hela tiden...;). Nya bilder på Coffa-bus i bloggen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback