Skit också..

Har precis kollat färdigt på junior hockey-VM där Sverige fick silver efter att ha förlorat med 2-3 mot Canada i sudden.... Så nära, så nära.....
Hade ju tänkt att vi skulle ha farit ut och tränat nu på kvällen men jag fastande faktiskt framför tv:n och hockeyn... Inte vanligt för att vara mig, men ibland händer det.... Så idag har Accta fått sig en liten extra vilodag...

Idag har vovvarna spenderat dagen med matte Åsa ute i Överboda medans jag var och jobbade... Dom hade varit ute och dragit Linn i pulka och intervallat på legdan... Låter som en mysig dag tycker jag.. Tydligen så hade Accta lämnat öronen hemma, Åsa var rätt sur när jag pratade med henne.. Hon lydde tydligen inte henne alls idag... Tonårsfasoner.....

När jag kom hem så fick jag besök av en tjej som ska ta över klubbens hemsida efter mig. Jag ska inte vara webbis längre pga min sjukdom. Måste få fokusera på det som är viktigast, alltså jobbet och hundarna... Vill inte ha några måsten utöver det som ska ta tid. Har sagt att jag kan behålla mina inloggningsuppgifter och kan hjälpa till lite efter behov om det blir mkt, men mer är det inte.. Så från och med idag så är jag entledigad från mina arbetsuppgifter med webben..  Känns bra!!

Så nu har det varit en riktig slapparkväll här, men imorgon tar vi nya friska tag..... :o)

¤ Om du möter en människa utan leende - ge henne ditt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback