Akuten och kryckor..

Jaha, då går man på kryckor då... *suck*

Var tvungen att åka in till akuten idag pga av att jag hade så jäkla ont... Det visade sig att jag hade fått en megainflammation i en sena i foten. För övrigt samma sena som jag fick kortisonspruta förra gången jag var hos reumatologen. Det är tydligen inte ovanligt att just den där senan spökar när man har den sjukdomen som jag har.

Marie var jättegullig och ställde upp med att köra in mig till lassa. Tack Marie!!! Åsa behövde sova eftersom hon jobbar i natt igen och jag kunde inte köra själv.
Fick träffa en jättegullig kvinna som var reumatologjour idag. Fick två kortisonsprutor och sen skulle jag hem och lägga mig, bums... Så här ligger jag nu i soffan och har gjort det hela kvällen. Tråkigt värre..

Accta tycker jag är jätteskum och hon har inspekterat kryckorna ingående. Matte har fyra ben, liksom.... Jag hoppas att jag mår bättre imorgon. Kan kanske inte gå någon promenad, så det får nog Åsa sköta om. Men jag kanske kan träna lite lydnad iaf.. Vi får väl se...

Ha de!!

¤ Kan man vara glad åt lite, har man mycket att vara glad åt ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback