Japp, sån är jag...

"Du är inte alltid optimist, men din optimistiska sida tar ofta över. Du är ganska realistisk och ser för det mesta saker för vad de är. Denna inställning till livet lönar sig, både i ditt privatliv och professionellt. Ditt sätt att se på livet ger dig inte bara mer energi, det gör också att du kan mobilisera dina krafter och fortsätta kämpa när du upplever motgång. Du ska uppskatta och vårda den här sidan hos dig själv, den är en av dina styrkor."

Jag har roat mig med att göra ett personlighetstest nu på kvällen och det här blev svaret. Testet handlade om huruvida man är en optimist eller pessimist... Åsa hävdar alltid att jag ser det mesta ur negativ synvinkel, medans jag alltid svarar då: "Nä, jag är inte negativ, jag är bara realist"...

Svaret här ovan säger väl att jag har rätt i min bedömning av mig själv, eller hur?? ;o)

Jaha, då har man anmält till tävling då.... Hur ska nu detta gå?? :o) Äsch, jag tar det faktiskt inte så allvarligt... Vill göra en liten koll på hur mkt hon verkligen kan och vad vi behöver träna mera på. Platsliggningen vet jag ännu inte om jag kommer att göra. Får se om jag har lyckats få henne tryggare tills det är dags. Det är det som får avgöra.

Sen ska det bli ganska intressant att se hur hon kommer att bete sig i en tävlingssituation när matte är lite nervös. Antingen så kommer hon att skärpa till sig ännu mer eller så ballar hon ur... Blir spännande..... Eller nått.... :o)

¤ När dårar tränger sig fram, drar sig de kloka tillbaka ¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback