Uppehåll...

Jag har haft ett litet upphåll i bloggandet, inget planerat utan det bara blev så. Har haft så himskans mkt annat att göra och på kvällarna när jag i vanliga fall brukar blogga så har jag varit så trött att jag har stupat i säng...

Vad har jag sysslat med det senaste då??? Ja, inget särskilt faktiskt.... Har mest stökat på här hemma. Förberett inför hösten ute i trädgården och bara pysslat på inne. Mamma har även varit här några dagar men hon kommer att åka hem idag. Frugan har tillbringat några dagar i Skellefteå på fackutbildning, vilket Java har tyckt varit tråkigt. 

Hundarna har fått finna sig i att bara ströva på med promenader i skogen. Det har inte hunnit bli någon träning, men det ska vi ändra på i helgen. Då ska vi ha en liten Raskaboträff, men som det ser ut nu så blir vi nog inte så många. Vi har fått några återbud pga sjukdom... Tråkigt, men men, dom som väl kommer räcker gott och väl, vi kommer att ha sååååå trevligt!!!

Redan ikväll kommer Eva och Acctas mamma Indra..... Ska bli så kul att få träffa dom, sist var ju under kennellägret i somras....

Funderade på att införa något som heter dagens bus här på bloggen.... Nu är det ju faktiskt inte riktigt varje dag som Accta hittar på något bus, men nästan... Idag har hon ännu inte hunnit busa till det, men jag har ett bus från igår.

Gårdagens bus: Smyga ut i hallen och tugga upp hörnet på hallmattan och sprida bitarna som hon tuggat lös i hela hallen. Sedan så spyr man upp resten som hamnat i magen.

Hmmm.... Får köpa en ny hallmatta, men den här får nog ligga kvar ett tag tills den här busperioden har gått över. För det hoppas jag verkligen att den gör.

Nu ska jag fara ut i skogen med vovvarna och sen är det jobbet som gäller. Eftersom vi nu ska ha en träninghelg den här helgen så kommer det nog inte bli så mkt bloggande. Så nu önskar jag er alla en riktigt skön och trevlig hösthelg!!!

Kommentarer
Postat av: Frugan

haha... Ja vi har ju redan dagens bus: bita sönder sladden till den bärbara datorn... Ja herregud vad hon kostar oss mkt den lilla apan... Du skulle inte ha skrivit att hon inte hunnit med nått bus än, för med henne vet man ju aldrig..;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback