Oj, oj, oj...

Idag kommer jag att skriva lika lite som jag har gjort under dagen. Var till reumatologen i förmiddags och det såg inte så bra ut. Fick en massa kortisonsprutor i olika leder som gör ONT... Ringde frugan när jag kom ut från läkaren och hon sa: "Du kanske inte mår så bra som du vill påskina..." Nä, pep jag och försökte hålla tillbaka gråten....
Jag är väl kanske ingen person som går omkring och klagar på min hälsa..... Gillar själv inte folk som när man frågar dom hur man mår så får man en utläggning om ALLT som är fel, vad dom har ont osv... Inte det att jag inte bryr mig om andra människor, men om någon frågar mig hur jag mår så säger jag antingen att jag mår bra eller så säger jag att det är ingen bra dag idag. Inte behöver man berätta för alla in  minsta detalj hur man mår. Nackdelen är väl att jag inte säger så mkt till frugan heller om hur jag mår egentligen.... Kanske man skulle göra... Men då känner jag mig som ett klagomål hela jag... Svår balans det där, eller iaf så tycker jag det.

Hur som helst så vart det inget jobb för mig efter läkaren. Man ska ju vila 12 timmar efter kortisonsprutningen och även om jag hade farit på jobbet så hade det inte blivit något bra. Har haft ont idag. Svängde förbi på jobbet på vägen hem och köpte lite ben till vovvarna. Muta kan man kalla det, för dom har haft en slapp dag idag. Jag har legat på sofflocket hela dagen och frugan är också hemma och är sjuk (förkylning).

Nu på kvällen så for vi iväg till grustaget så dom fick springa av sig lite iaf. Förhoppningsvis så blir det en promenad imorgon bitti istället.

Inger och Kenneth har kommit hit och ska stanna här till lördag. Dom ska hjälpa oss med lite diverse grejer i huset + att vi ska fixa saft av alla våra vinbär som vi har skördat från trädgården. Blir gott det... :o)

Förresten, fick en liten rapport av chefen förut. Alla 500 linorna på jobbet är nu KLARA!!!!!!!!! :o)

Kommentarer
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Hoppas du sover gott! Kramar!

Postat av: Ann-Sofie och Qurre

Idag har vi varit utan telefon och internet i fem, ja du läste rätt FEM veckor! Men idag fick vi internet! Telefonen lär tyvärr dröja till efter helgen. Men ändå så underbart! I´m back!!!!

2007-10-05 @ 19:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback