Dessa jäkla linor...

380 st är vi uppe i nu.... Det blir några kilometer det.... Vad pratar hon om nu, undrar ni säkert.... Jo, spårlinor till förbannelse.... Vi har fått en stororder på jobbet på 500 st 15 meters spårlinor som helst skulle ha varit klara igår. Men som sagt, nu börjar man se en ljusning. Endast 120 st kvar.... Förhoppningen är att vi ska vara klara innan helgen... Så om ni undrar vad jag har gjort på jobbet idag, så se ovan..... *suck* Det är tur att vi har kul medans vi jobbar iaf... :o)

For ut till Gunnismark och gick promenixen innan jobbet idag med. Så mysigt där... Idag vek vi av från skoterleden och promenixade rätt in i skogen, men när jag såg att det vimlade av ekorrar där så vände jag. Finns ju risk att det skulle bli ekorrslakt och det vill jag inte vara ansvarig för. Förresten, är det någon som vet om det är ovanligt många ekorrar i år? Det ligger hur många som helst på vägarna här runt omkring som blivit påkörda... Stackarna.... Jag har iaf räddat livet på en idag som sprang ut precis framför min bil. Som tur var så hann jag bromsa....

For förbi på Carstedts idag för att köpa olja till servostyrningen på bilen och gud vilken gullig kille det var där. Han kom ut och kikade på bilen och sen gick han iväg och hämtade lite olja och fyllde på, och inte behövde jag betala något för det heller. Schysst!!! Sånt blir man glad över. Måste ta och beställa tid till service på den lilla blå också. Det är liksom time nu. Ska även be dom kolla kylaren för vi måste fylla på den så ofta. Skulle tro att det läcker någonstans. Ser redan nu tusenlapparna flyga iväg.. *suck* Men man behöver ju en bil, så vad göra.....

Hundarna har varit med på jobbet från lunch idag. For hem och hämtade dom. Och nu ligger dom som utslagna sillar här på golvet efter kvällens aktiviteter. Tror jag det att det är jobbigt att jobba på mitt jobb... ;o) Precis när jag hade kommit dit med dom och börjat jobba igen så hörde jag att det var en hund som skällde på ett konstigt sätt. Gällt och jättekonstigt... Jag kollade på mina kollegor och sa: var det min hund som skällde?? Nä, sa dom, det lät som om det kom utifrån. Så kom ett till skall och då var jag tvungen att kolla. Kikade in genom dörren och då står  Accta över vattenskålen, kikar ner i den med viftande svans och skäller igen på ett konstigt gällt sätt... Vet inte men hon kanske såg en kompis där i. En snygging... Sin spegelbild... ;o)

För en stund sedan så kräktes Java här och frugan och jag tittade på varandra och sa nästan i mun på varandra: "Jaha, är det hennes tur nu!!???!" Ja, vi får väl se... Hoppas att hon inte har blivit smittad av Acctas magbacill... Hon har iaf ätit här på kvällen och det har hon fått behålla, såååå...... *håller tummar och tår*

Har suttit här och fixat med lite bilder som jag har fått skickat till mig i egenskap av webmaster för klubbens hemsida. Vi har börjat med något som vi kallar för månadens bild och varje månad så blir det ett nytt tema. Denna månaden har vi TEMA HÖST... Känns väldigt aktuellt.. :o) Har fått in riktigt fina bilder faktiskt. Ska bli roligt att lägga ut dom på hemsidan i slutet av månaden. Sen ska man ju börja fundera på vad man ska ha för tema till nästa månad. Någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback