Så var det mitt i veckan igen..

Fasen vad jag tycker att tiden går fort. Nyss började helgen och nu är vi redan på väg mot en ny helg igen. Och snart är det jul... ;o)

Tog med mig lite aloe vera gel hem från jobbet häromdagen. Accta har fått några kliande utslag runt svansroten. Har fått bort jättemkt av irritationen runt dom med gelen men utslagen är dock kvar. Funderar på om det är utslag som har samband med löpet eftersom det blossade upp under höglöpen. Känns som om det är något hormonellt. Ska fortsätta med gelen och så ska Lisa få kolla på det när vi ska ner till Ö-vik på söndag. Skumt är det hur som helst.

Mamma har varit hos mig på jobbet idag en liten stund. Hon har fått hjälpa mig att sortera stryplänkar och lite sånt. Och så har vi ju fikat lite... :o) Man måste ju hitta tid att umgås lite och varför inte göra det på jobbet?!?

Hade ett väldigt roligt samtal med en kund idag. Det visade sig att hon bor här i Sävar, faktiskt bara ett kvarter bort. Hon är supersugen på att starta upp en träningsgrupp här i Sävar och jag var snabb på att haka på. Skulle ju vara perfekt att ha lite träningskompisar här och inte behöva åka in till "stan" varje gång. Vi får se vad det blir av det.

Sen när jag kom hem och berättade det för Åsa så visade det sig att det var hennes kille som Åsa hjälpte att träna lite hundmöten med förra året. :o)

Imorgon är det en helt vanlig torsdag. Åsa jobbar lite längre så jag ska hämta vovvarna på lunchen hade jag tänkt. Känns bättre att dom är med mig på jobbet några timmar än att dom ska ligga hemma ensamma hela dagen.

Har även gått en liten koppelprommis med Accta efter jobbet. Java var jätteledsen när vi skulle gå, låg och pep så där sorgset... Men hon fick ju vara med sin matte, så det gick nog ingen nöd på henne.

Nu ska jag ta och smörja Acctas utslag och sen är det marsch i säng. Är verkligen hur trött som helst.

Natti!!!

¤ Antingen måste vi följa vårt samvete, eller också förföljer det oss ¤

Kommentarer
Postat av: Christine

Hello
Spännande att höra om utslagen ger med sig snabbt med gelen.

Träningsgrupp på "hemmaplan" är ju bara hur kanonbra som helst ;)

Ha det gottis
Kramisar
Christine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback