Jobbat över..

Har precis kommit hem från jobbet. Har haft ganska mkt att göra idag, först mkt kunder och sen en massa ordrar som skulle faktureras och tjänstetecken som skulle sys. Så jag jobbade över 3 timmar för att det inte skulle bli så himla körigt i morgon. Känns skönt. Men trött som en knast är man ju nu istället.

Svängde förbi Frasses på vägen hem för både jag och frugan var jättehungriga. Tyvärr så hann det kallna ganska mkt på vägen hem. Fick köra rätt sakta för det var verkligen snorhalt. Det har varit plusgrader hela dagen och det har gjort att den snön som kom har smält undan och så har det frusit på det nu. Fullständigt livsfarligt!!!

Annars har det inte hänt så mkt idag. Skulle ha tränat lydnad i morse men det vart inte så. Klev upp vid sjutiden med en dunkande huvudvärk och var tvungen att ta en alvedon och sitta i soffan en stund innan jag fixade att bege mig ut i skogen. Så det fick bli en promenad på 1½ timme istället. Ska göra ett nytt försök i morgon bitti istället. Då SKA jag träna... :o)

Men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med att göra det som ska göras imorgon.

Förresten, det har hänt en till grej idag... Men jag berättar mer om det en annan dag, för det är väl inte till hundra bestämt ännu... Men det har med hundar, träning och Ö-vik att göra..... :o)

Istället för visdomsord som avslutning så ska jag avsluta med en rolig grej som vi fick i ett mail av kennelmamman idag.... Ha ha ha...

Natti!!!

Ett stort bekymmer för forskare var att ta reda på när männen tänker som bäst.
Efter många år av forskning så har man äntligen kommit fram till hur det egentligen ligger till.
Alla resultat visar på att männen tänker absolut som bäst när dom har samlag. Hur kommer det sig då undrar man??? 

Enkelt, då är ju kabeln kopplad till huvuddatorn.....


Kommentarer
Postat av: Nina

Här är det full rulle som vanligt :). Lillan har börjat löpa, vintern har kommit och ett hemligt uppdrag i träningens tecken i Ö-vik på G *hehe*. Underbart! Här har vi oxå vinter - modell Skånsk vilket innebär grått, regn, blåst och några ynkliga plusgrader :(. Men men. Ha det gott och sköt om er! //N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback