En lat dag...

Vaknade halv åtta och gav vovvarna mat. Hade egentligen tänkt att kliva upp då, men jag kände mig fortfarande inte helt ok efter förra veckans "sjukdom". Så när dom hade varit ute och pinkat gick jag och la mig igen med båda vovvarna sängen.

Klev inte upp förns kl 9 och då for vi ut i skogen. Det märktes ju verkligen att Java hade fått koncentrera sig mkt i helgen och inte fått så mkt "muskeljobb" gjort. Hon var som en jävla vettvilling på promenaden. For hit och dit och jag hade fullt sjå med att ha koll på henne. Man kan ju tycka att man ska behöva kolla mer på en 8 månaders unghund än en snart 5 årig, klok tik.. Men icke.... Fick muttra på henne en hel del, om man säger så..

Hade egentligen tänkt att träna lite på kvällen efter jobbet, men jag bestämde mig för att Accta skulle få en ledig dag idag. Vi har ju tränat intensivt hela helgen och både hon och jag kanske behöver en dag på oss att smälta alla intryck.

For förbi apoteket på vägen hem och köpte Silonsalva. Accta har ju haft lite "analklåda" så jag hoppas att det här lindrar lite.

Nu ska jag gå och lägga mig och gosa med min vovve en stund sen är det John Blund som gäller.

¤ Den som inte hoppas att vinna har redan förlorat ¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback