Deklarationsdag...

Gick en härlig prommis med Java i morse. Solen sken men värmde inte så särskilt mkt, så jag är glad att jag hade tagit på mig bra med kläder. Vi hade en sån där mysig prommis med godisupplet, upphopp på stenar och lite pinnlekar. När jag kom tillbaka till bilen så märkte jag att jag hade varit ute i över en timme vilket jag inte hade räknat med, så då vart det lite bråttom. Skulle ju hinna hem och fixa lite innan jobbet. Men det vart bra, jag hann till jobbet... Nästan... :o) Kom 5 minuter för sent, men jag tog 5 minuter kortare lunch för att korrigera det. :o)

Tiden på jobbet bara sprang iväg och helt plötsligt var det stängningsdags... Kul när det är mkt att göra för dagarna går så fort då.

Efter jobbet for jag ner på stan och lämnade in deklarationspapprerna. Vi kunde ju inte deklarera via internet i år eftersom vi skulle fylla i en massa extra blanketter. Men det är ju ganska smidigt att lämna dom på stan ändå, för dom står ju vid gatan och tar emot. Men det var lång kö, så det tog sin lilla tid iaf. När jag kom hem så hade frugan gjort parisare till oss. Gott...

Kvällen har gått i glömskans tecken... Tycker inte jag har gjort mer än att äta middag så är klockan snart natten. Hmm..... Undra om klockan går fortare ju äldre man blir? Någon mer som känner så??

Hade ett intressant samtal med min chef idag. Vi ska gå in i en utvecklingsfas. Vi vill bli en ännu bättre hundbutik och skulle vilja veta vad just DU saknar hos oss i butiken och i webbbutiken. Gå in på
Loboo Hundartiklar på nätet eller kom in till oss i butiken och kolla!!!! Säg sedan vad ni saknar så ska vi se om det går att ordna. Hjälp oss göra Loboo till den bästa butiken för arbetande hundar.

Nä, nu sitter jag nästan och halvsover här. Det enda som håller mig vaken är mumsande ljud från Java som äter på sin tjurmuskel. Tror att det är dags att knyta sig. :o)

Operation Ap-nedräkning: 9 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback