Äntligen soffan...

Oj, vad jag är trött... Klockan ringde sex i morse och vi packade oss in i bilen. Jag körde Åsa till jobbet där hon skulle vara mellan 7-14 sen for hundarna och jag ut till Bäcksjön där jag skulle vara funktionär på tävlingen som vi har haft här i helgen. Var spårmottagare och mottagare i budföringen. Och varmt vart det... *pust* Tror att det var första riktigt varma dagen för i år. Kändes väl inte så bra att behöva ha med sig vovvarna hela dagen i bilen, men dom fick komma ut ofta och lufta sig och som tur är så hittade jag en plats i skuggan till bilen.

Accta har visat upp sig för diverse klubb-och träningskompisar och charmat dom alla. :o) Efter lunch for jag med "spårmarkörerna" till klubben och där fanns det ännu fler folk att charma.. ;o) Under prisutdelningen fick hon vara med ute bland allt folket och vad gör hon då?? Jo, hon sätter i sig en stor sten... Eller, jag tror iaf att hon svalde den. Först hade hon den i munnen och i nästa sekund var den borta, innan jag hann ta ut den. Hoppas inte att hon svalde den och OM hon nu gjorde det så får vi hoppas att den passerar utan problem. Men du ska se med min otur att det blir operation... *suck* Hmmm, inte tänka negativa tankar nu.....

For och hämtade Åsa efter jobbet och sen for vi ut till klubben för att se det sista som var kvar... Vilket inte var mkt, tävlingen gick ovanligt fort idag.. Efter det for vi till mamma och firade henne. Det blev tårta på balkongen och båda vovvar slocknade under bordet som små grisar. Jobbigt att vara med på tävling sa dom....

Måste även passa på att säga grattis till Kristin och Ranzid som fick uppflytt och vann lägre spår!!!!! Plötsligt så händer det!!!!!! ;o)

Nu har vi svimmat här i soffan och jag säger som så, det blir ingen sen kväll ikväll.... Det är en ny arbetsvecka i morgon och då lär väl monstervalpen ha hunnit sovit ut och är i full fart igen... :o) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback