Vaknade...

...kl halv sex i morse och kände mig ganska oförstående. Brukar inte vakna så där tidigt av mig själv. Min första tanke var: "tänk om det är någon i huset".... Låg still ganska länge och bara lyssnade.... Hörde ingenting och var sedan precis på väg att somna om, när jag förstod vad det var jag hade vaknat av.... Bredvid mig i sängen låg en lååååång Java på rygg med alla fyra i vädret och snarkade som värsta grisen.... Jahopp, tänkte jag, det var den sömnen det. Låg och tittade på henne ganska länge.... Hon snarkade så läpparna fladdrade och så småsprang hon med benen rätt upp i luften. Antar att hon drömde att hon jagade något eller någon... Hi hi.... Söt var hon iaf, så hon är förlåten för att hon väckte mig.

Har jobbat idag men jag slapp vara ensam i alla fall. M var in och jobbade in lite extra tid i 3 timmar och S har varit med mig hela dagen. Skönt med sällskap, dagen går så mycket fortare då.

Just nu är Java ute i skogen med matte sin. Blir en vilodag idag, för imorgon då smäller det. Det är dags för årets första spår!!!!!! Härligt!!!! Tror nog att Java kommer att bli superglad... Men jag har inte berättat för henne än... ;o)

Fick nya bilder på valparna idag.... Sååååå fina dom är... Alldeles ljuvliga!!! Och vad stora dom har blivit. Dom är nu 2½ vecka och börjar se ut som hundar.. :o) Nu är det bara 2 veckor kvar tills vi ska ner och hälsa på för första gången. Nedräkningen har börjat!!!!

Nu är det dags att fara och köpa pizza, och om Java har tur så kanske det blir några kanter över till henne med......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback