SM Guld och valpsparkar...

Fick ett glatt telefonsamtal idag från Indras matte. Hon tror att hon har känt dom första sparkarna från valparna idag. Sååå kul!!! Nu längtar jag om möjligt ännu mer. I morgon ska Indra åka till kennelmamma Lisa för att förbereda sig för valpningen. Jag tror att jag hörde lite ångest och sorg i rösten hos Indras matte idag, jobbigt att vara ifrån varandra i två månader. Men Eva, det ska nog gå bra!!! *kram*


Dagen idag bestod av arbete fram till 15:00, sen fort hem för att hinna ut med Java på en prommis i det härliga vädret innan det blev mörkt. Nollgradigt och strålande sol. Luktade faktiskt lite vår, eller så är det bara jag som VILL att det ska lukta vår. ;o) Blev en timmes promenad med lite uppletande av godis och pinnar i snön. Det är roligt det! Svansen gick som en propeller.


Idag måste vi även gratta Javas bror Raskabo Jaxon och husse Janne till seger i Draghunds SM i Skellefteå i klass H40b. Stort grattis!!! Ni är bara för duktiga!!!

Jaxon
Raskabo Jaxon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback