Jävla helvetes....

... golvhelvete!!!!! *suck'
Verkar som om jag får igen för allt jag säger... Trodde att golvet i gästrummet skulle bli en piece of kaka, men ack vad jag bedrog mig. Om det var snett på övervåningen så vet jag inte vad jag ska kalla väggarna i gästrummet. Har aldrig sett på maken faktiskt. På ett ställe så skiljer det en ½ decimeter. Men, vad vore ett trähus utan sneda golv och väggar.... *suck igen*
Kom hem från jobbet glad i hågen, Åsa låg på alla fyra och hade börjat på golvet... Men så kom ju jag med mina kritiska ögon och sa att det glepade lite på vissa ställen... Vi bankade och grejade och fixade, men det vart inte mycket bättre. Efter ett tag bestämde vi oss för att börja om.. Så det gjorde vi, och nu har vi kommit ungefär lika långt igen, och nu glepar det återigen.... *ännu mera suck* Där försvann vårt tålamod för idag, så nu har vi lagt ner för kvällen. Återkommer väl med mer rapport längre fram...

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har jobbat och innan det så var Java och jag ute i skogen. Hittade en liten pinne som jag gjorde uppletande med. Hon fick jobba på ganska ordentligt eftersom att den var så liten. Den gick inte att hitta med hjälp av ögonen utan hon fick verkligen använda snoken. Mamma är fortfarande kvar här, så dom hade varit ute i trädgården och solat och haft det skönt i några timmar på dagen. Idag har det verkligen varit riktigt varmt. Tror att det var ca 12 grader i skuggan och 25 grader i solen... Sköööööönt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback