En ljuvlig söndag...

Idag tog vi den promenaden som blev uppskjuten från gårdagen. Jag och Java for och hämtade Eva och Ecco hemma hos dom och sen for vi vidare till Bäcksjön och utforskade en ny liten väg. Inget strålande väder, men uppehåll och lagom kallt. Behöver jag säga att båda vovvar vart superglada över att träffas..... Det busades både över stock och sten. Och vi mattar tyckte att det var så mysigt att gå och titta på dom och även att snacka så vi glömde nästan både tid och rum. När vi kom tillbaka till bilen så hade vi varit ute i över två timmar.... Men vi har även gjort lite nytta också... Vi har hittat två nya potentiella sökrutor.... Vi ska bara vänta tills snön har försvunnit så man mer kan se hur terrängen ser ut. Men det ser lovande ut i alla fall.

Resten av kvällen kommer att bestå av målning av dörrfoder och en och annan garderobsdörr. Vill bli klar med målningen nu så vi kan slipa och sen tapetsera... Och lägga golvet... Sen är det bara hundrummet kvar... ;o)

Har fått några fler bilder på valparna och dom är ju bara för bedårande.... Kan nästan inte fatta att en av dom ska flytta hem till oss om 8 veckor. Ska bli så kul!!!

Och i dag....... Idag hände något fantastiskt..... Jag som är så glömsk kom faktiskt ihåg att ta med mig kameran på promenaden. Nu var kanske inte ljusförhållanderna dom bästa, men det blev hyfsade kort iaf. Ett av korten vart så fint att det hamnade i galleriet på hemsidan. Övriga kort hamnar här nedan.....

Ska vi dansa
Ska vi dansa??

Ecco spanar p? Java
Ecco spanar på Java

R?r dig d?
Rör på dig då!! Nä, du får röra dig först.....

wiiihiiii
Ok då!!! *wiiihiiiii*

Ufffhhhh
*ufffffhhhh*

Jag ger mig
Jag ger mig......

Hj?lp han bits
HJÄLP!!! Han bits......

vi kan ligga still ocks?
Vi kan ligga still också..... Faktiskt....

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilka fina bilder! Du har verkligen lyckats fånga dem i språnget. Inte det lättaste alla gånger. Själv håller jag på att försöka lära mig de olika inställningarna. Spårbilderna blev ganska mörka så autoinställning är inte att föredra på snö...

Renbenet blev en succé! Han älskade det!

2007-03-18 @ 20:18:02
Postat av: Frugan

Du har blivit utmanad!!
De enkla reglerna lyder som följer: Man skriver sex underliga/egendomliga saker om sig själv, och avslutar med att lista de bloggare man utmanar att göra likadant - man skriver sedan en kommentar i deras bloggar där man kort och gott förklarar för dem att de blivit utmanade! Sedan är det upp till dem att göra samma sak.
(Vad man anser vara underligt/egendomligt är givetvis upp till en själv att bedöma).
//Frugan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback