Äntligen...

.... är tapetseringen gjord i gästrummet. Nu återstår bara lite småpyssel, sätta handtag på dom nymålade garderbosdörrarna, sätta upp fönsterbräda och gardinstång, sätta lister, och just ja, golvet ska ju läggas också, men det känns som piece of kaka.... Vi har ju lagt golv på en hel övervåning, så detta lilla rum ska ju inte ta allt för lång tid tycker man. Sen när det är klart är det bara att börja om igen, i hundrummet. Men det rummet är mindre och det finns bara en garderob där inne, så jag tror inte att det tar så lång tid.

Java är i alla fall fortfarande skendräktig. Trots att hon inte får full matranson än så äter hon inte upp sin mat varje dag. Dom senaste tre dagarna har hon faktiskt ätit med god aptit, men idag lämnade hon ca 1/3 del. Sen har hon bäddat och gjort fint i sin biabädd under trappen. Eller ja, hon tycker väl att det blir fint och mysigt, jag har väl en annan åsikt. Men så länge hon bäddar i sin egen bädd och inte i sängen så är jag rätt nöjd.

Är på väg i säng nu, ska jobba heldag imorgon. Klockan ska tydligen ringa ilsket kl halv sju, för då ska Java och jag gå en långprommis. Som tur är behöver hon inte vara ensam något imorgon när vi är på jobbet. Mamma är här och ska stanna två dagar.

Nope, nu är det sängen som gäller.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback