Försöker skriva..

Jag sitter här och försöker skriva lite men det går inget vidare om jag ska vara ärlig... Monstervalpen har vaknat till liv efter en dag med varmt väder och mkt sömn. Åsa jobbar natten i natt så vovvarna har varit tvingade att vila en stund på dagen.

Hade ju tänkt att berätta om den superduper roliga sökträningen igår.... Men nu ger jag upp.... *suck* Får väl se om jag berättar en annan dag istället.... Just nu finns det en VÄDLIGT billig 11 veckors valp till salu här.....

Fotnot: Det här har tagit mig lite över 2 timmar att skriva...

Kommentarer
Postat av: Christine

Halloj
Valpar brukar vara billiga i den åldern :o))
Jag försökte sälja ett svart skinn som med fördel kunde läggas framför en öppen spis, men ingen nappade ;)
Ha det gott och tro för allt i världen inte att du kan varva ner ännu :D:D:D
//Kramisar från Södern
Christine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback