Nu är det nära...

Nu är det bara morgondagens arbetspass kvar, sen är det semester i 5 veckor....  A men, gud så skönt.... Förutom att vi ska kuska runt lite i Sverige på diverse äventyr så ska jag umgås och älska mina vovvar... Njuta av varenda sekund med dom. (förutom när man är rosenrasande på dom då ;o))

Idag har vi inte gjort mkt på torpet... Bara varit hemma hela dagen... När jag kom hem från jobbet så ryckte det lite i promenadtarmen, men frugan tyckte gott att våra vovvar skulle få ha tråkigt idag.... Vad gör en dag, liksom.... Så okej då, vi var väl bara hemma då. Men imorgon ska det tydligen cyklas med Java, Accta ska få sig en koppelprommis till "centrum" och sedan ska vi mötas upp någonstans och träna lite lydnad.

Igår började Java löpa... Det kom ju lagom just nu... Det innebär att hon kommer att vara i höglöpen på lägret.... :o) Ja, då får alla hanar hålla sig i skinnet... Förstod nästan att det var något på G häromdagen när hon kröp in under sängen i hundrummet och vill ligga där för sig själv... Jag gick dit och pussade på henne och då vippad svansen och jag fick mig en puss tillbaka men inte ville hon komma fram heller... Då förstod jag att det var något på G.... Och nu har det börjat... Hon är som en liten klocka när det gäller löpen...

Nu ska jag gå och sova... Då blir det snart morgon, och förhoppningsvis är det mkt att göra på jobbet imorgon.. Då går dagen fort och sen är det
S E M E S T E R ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback