Ännu kallare...

Idag var det om möjligt ännu kallare... -18 grader har vi fått stå ut med. Så det som var tänkt att bli en RIKTIGT lång promenad, vart "bara" ca 1 timme, sen höll matte på att frysa ihjäl. Men Java var nöjd, det finns ju så många roliga "isbollar" som man kan bära omkring på. För att inte prata om hur kul det är att gräva fram pinnar under snön och sen springa som en galning med det nyförvärvade bytet i munnen.

Idag har vi även satt Javas mage på prov. Hon fick ett grisöra här på kvällen, något som normalt sett inte brukar göra att hon blir dålig. Men efter den förra veckans strapatser så får vi se vad som händer. Jag hoppas verkligen att det går bra.

Eftersom förkylningen inte vill ge med sig i första taget så har jag legat på soffan och fortsatt fiffla med Javas nya hemsida. Satan så kul!! Varför har jag inte gjort det här tidigare? Kanske för att jag inte har haft tid...... Hmmm... Känns som om jag har lyckats få dit det viktigaste nu, men det saknas bilder i galleriet, så det ska jag ta itu med härnäst. Det kanske inte blir den här veckan, men... Sen är jag runt och kikar på en massa hundsidor för att få lite idéer till om det ska in nått mer. Så om det är någon som saknar något, säg till!! Alltid bra med tips och förslag. När det blir dags för valp så kommer naturligtvis sidan att utökas med det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback