Graciösa Java

Idag har Java visat prov på att vara otroligt smidig. Det trodde jag aldrig....

Java och den "riktiga matten" kom och hämtade mig på jobbet när dagen var slut. Medans jag räknade kassan och gjorde iordning för kvällen så höll dom mig sällskap. Efter ett tag så kom Java på att vi har godis uppe på kassan, hon hoppade upp med tassarna på disken och ville smaka. Snäll matte som jag är så fick hon en liten knorrgodis av mig. Sen hoppade hon ner. Men jag ville ge henne en till och knackade på disken och sa: "kom här" varpå Java tog ett skutt från stillastående rätt upp på disken och landade på alla fyra tassar där, lika smidigt som en katt. Jag bara stod och gapade..... Tror att det är första gången som vi har haft en schäfer på disken.. ;o) Java såg ganska förvånad ut hon med, men tyckte nog att det var ganska så fränt.... :o)

Imorgon ska hon följa med mig på jobbet för båda mattarna jobbar förmiddag. Hon brukar alltid vara så himla trött efter hon har varit med mig där. Hon ligger då inne i personalrummet med ett kompostgaller för dörren och därifrån så har hon uppsikt över i stort sett hela butiken. Jättekul!!! Och intressant!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback