Vår uppfart...

...är förenad med livsfara.... Hela uppfarten består just nu av blankis efter allt regnande. Fick ta hjälp av bilen för att överhuvudtaget kunna stå upp när jag skulle fara, och knappt då kunde jag stå upprätt. För stå är det man gör, man går inte utan står bara rätt upp och ner, och är man inte tillräckligt snabb att hugga tag i bilen där man ska så åker man rätt ut i gatan..
Skulle ha in hundarna i bilen bak och efter stor möda kunde jag ta mig dit och öppna luckan. När jag sedan ropade på dom så tog dom två steg sen gled dom hela vägen ut på gatan. Ni skulle ha sett deras miner... " va, faaaan" ;o) Obetalbart!!!!!

Igår var vi till mamma och grattade henne, hon fyllde pensionär... Hela 65 bast... Åt god tårta och surrade hela kvällen. Var inte hemma förns kl 22:30 och då var jag så trött att jag inte ens hade en tanke på att orka skriva här...

Nu är vi nyss hemkomna från vår träning med Sävarborna. Egentligen var det tänkt att vi skulle ha varit i paddocken hos Annelies föräldrar igen, men där var det blankis. Skulle nog inte ha varit så lyckat... :o) Så vi träffades på en parkering på industriområdet istället. Där hade asfalten tinat fram och det gick kanon att vara där. Tyvärr var det liiiite dåligt med lysen, men bara vi får lite snö som lyser upp så kommer det att vara ett jättebra träningsställe på vintern. Eftersom det jobbas där på dagarna så kommer det antagligen att vara välplogat och sandat.

Nu är jag jättetrött i ögat och ska gå och sova. Imorgon blir det träning, jobb och sen blir det Idolfinalen på kvällen på tv.

Natti natti på er!!!

¤ När du får hjälp av en vän, minns det. När du hjälper en vän, glöm det ¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback