Nu är det kvällen...

Har idag spenderat min lediga dag med att försöka lugna min oroliga mage och bara ta det lugnt. Har mått lite tjyvtjockt hela dagen men har iaf fått behålla maginnehållet där det ska vara, hittills....

For och gjorde några ärenden på stan och passade på att fara in på Zoocenter och köpa det där halsbandet till Accta som jag hade funderat på. Det slank även med ett annat halsband också, ett lite smalare som hon ska få ha som första halsband. Det lite bredare får vänta till hon har hunnit bli 3-4 månader eller så. Nöjd blev jag iaf över dagens inköp. :o)

Innan jag for hem så hämtade jag upp Eva och Ecco och vi for och gick en promenad med vovvarna i I 20.... Lycka, lycka, lycka!!!! Och lyckan var ännu mer fullkomlig när det fanns härliga vattenfyllda diken som man kunde springa alt. simma i.... *harkel* Kan säga som så, det var ingen ren hund man fick hem... Men jag tyckte nästan mer synd om Eva som fick med sig en mörkbrun och grå golden hem... ha ha ha... Jisses, så han såg ut.
Vi for även förbi och kikade på deras hus som dom har köpt... Riktigt fint.... Kul!!!! Synd bara att dom inte flyttade hit till Sävar... :o(

Operation Ap-nedräkning: fortfarande 18 dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback