Fy fan...

... för falska fega jävlar som inte törs stå för sina åsikter gentimot den det berör... Komma här och snacka om ditten och datten och hur bra allt är och så får man höra en helt annan version på annat håll... Så jävla oförskämt att gå och tro att hela livet handlar om dig... Ja, just du, om du nu läser det här. Till dig så kan jag säga: Det var sista gången.... Om du inte börjar tänka ett steg längre, sluta vara så jävla egoistisk och faktiskt börja bry dig om andra människor så kommer jag aldrig någonsin mer att erbjuda nått överhuvudtaget..... Då får det va.... Du kan ta dina ************* och göra vad du vill med dom.... Jag kommer icket att hjälpa till....

*skaka* *skaka* *rusk* *rusk*

Så.....

Skitväder har det varit idag.... Blåste som satan och var värsta snöstormen när jag var ute med Java innan jag for på jobbet.
Vart lite brydd för jag tycker att hon haltar lite på vänster bak... Eller är det höger.... Så svårt att se... Men så fort jag ser en haltande hund, och speciellt min hund, så får jag en klump i magen... När Zeldas korsband började krångla så kom haltandet sakta smygande.... Det var inte så att hon vart tvärhalt på en gång... Därför blev jag alldeles kall idag... Förhoppningsvis så är det bara det att hon är lite stel... För trots att vi stretchar och masserar henne så är hon vädigt spänd i musklerna. Det har hon alltid varit... Åsa har ringt till vår "fyshjälp" idag och bokat in en laserbehandling på henne på lördag... Hon ska få känna igenom hela henne och se om hon kan hitta något skumt.... Jag håller alla tummar och tår för att det bara är vanlig stelhet...

Har varit en hel del folk på jobbet idag... Första dagen som är öppet efter påsk och alla som glömde eller inte hann att handla innan påsk har gjort det idag istället. Kul när det är mkt att göra, dagarna flyter på fortare då...

Har fått nya bilder på valparna idag också... Lekbilder.... Dom börjar bli så stora nu... Nu har dom fått komma ut ur "valprummet" och börja utforska livet utanför.... Dom leker med varandra och även med mamma Indra.... Såååå söta.... Måste ju skaffa mig en filt innan lördag. Hade tänkt att ta med mig det och lämna i valplådan, så när Accta flyttar hem så tar vi med den så det även luktar lite mamma och syskon här hemma.
Vi funderar även på att införskaffa en lite mindre bur. När vi ska ner på lägret i sommar så kommer Accta att vara ca 4½ månad och eftersom vi har fått låna en husvagn så vet vi inte om vi törs låta ha henne sovandes "lös" där inne på natten. Det vore ju för jäkligt om hon skulle få för sig att bita på något. Kan bli en dyr historia.. ;o) Så vi ska nog köpa en liten bur som får plats i gången mellan sängarna just för det ändamålet. Den får vi väl sälja sen, för hon kommer ändå inte att kunna ha den när hon blir äldre. Vi har en bur här hemma, men den är för tok för stor för att ha med sig i en husvagn. Den får stå där den står i hundrummet.
Eller det kanske är någon som har en bur, modell mindre, som man kanske skulle kunna få låna eller hyra en veckas tid i sommar?? Hör av er i så fall.........

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men vad katten jäklas folk med dig...?!

Om du känner Lena Nordström så vet jag att hon har en bur. Jag lånade den av henne när Qurre var valp. Vi fick även in den i husbilen så den var lämplig.

2007-04-11 @ 13:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback