Fortfarande kass...

Idag har jag varit hemma från jobbet. Har mått urk i natt. Inget som lämpar sig för skrift om man säger så.... Har haft så jäkla ont i magen att jag inte har kunnat stå upp riktigt. Eftersom det har varit så himla fint väder så har altandörren stått öppen hela dagen, så Java har fått motionera sig själv där ute. Jag har växelvis varit inne och sen tog jag ut renfällen och la mig där ute en stund. Skönt att få lite luft när man mår dåligt.

Java är lite piggare idag. Hon har inte dreglat något idag. När Åsa hade kommit hem från Ske-å så gick hon en prommis med henne. Helt plötsligt hade hon blivit "hysterisk" och väldigt skum när det vart lite tryck från halsbandet.... Hmm... Är det så att hon har ont i halsen??? Ja, jag vet inte... Men jag tror iaf inte att hon har någon feber. Vi avvaktar ett tag till innan vi tar kontakt med vetten, eftersom hon verkar vara piggare... Hon har iaf ätit med god aptit på kvällen. Hon har även haft med sig en tjurmuskel ut på gräsmattan idag som hon har smaskat på.

Det har varit medlemsmöte på klubben idag och jag hade ju planerat att fara dit. Men med tanke på hur jag mådde så vart det inget med det. Synd, jag hade sett fram emot det.

Imorgon så vet jag inte riktigt hur jag ska göra med jobbet. Jag har iaf bestämt att jag inte ska jobba hela dagen, för det känner jag att jag aldrig kommer att orka. Kommer nog att åka in och jobba några timmar på eftermiddagen, om det nu inte skulle vara så att jag blir ännu sämre imorgon, men det hoppas jag verkligen inte.

Nu ska jag vila ordentligt!!!

Operation Ap-nedräkning: 16 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback