Uppdatering...

Ja, vad har hänt sen sist då... Bilen har varit inne på lagning + service. Nu är vi 5000 kr fattigare... *suck* Det värsta var väl att vi skulle behöva byta kamrem också, och det brukar ju inte vara någon billig historia direkt.

Klass kom i torsdags. Har börjat beställa ihop med ett gäng andra hundägare. Då kan vi beställa direkt från tillverkaren. Beställde endast 6 kartonger denna första gång. Vi ville se hur stor plats det skulle ta i frysen. En kartong räcker i ungefär 1 vecka. Båda vovvarna äter ju det, men Java äter även torrfoder ca hälften/hälften. Som tur var så åkte jag efter Annsofie dit vars maten var, hade ALDRIG hittat annars, kan jag säga.... :o)

På fredagskvällen så for vi och hälsade på lilla Sten och Ior. Jag tyckte att dom hade lagt på dig lite, dom var inte lika magra och skrangliga som sist vi såg dom. :o) Söta som skrutt är dom båda två....

Ja, förutom detta så har livet trallat på... Jobb, promenader och lite träning. Nu är jag ledig i helgen och även på måndag. Ska bli skönt att bara slappa.

Dom första snöflingorna kom idag. Inget som la sig på backen några längre stunder, men ändå..... Så nu är det vinterdäck som sitter på bilen...

Nu ska jag fortsätta att titta på en ganska dålig film som jag gärna vill veta hur den slutar.. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback