Lång dag...

Dagen började med att klockan ringde 6:45... Jisses, så trött jag var. Kändes precis som om jag just hade somnat... Var tvungen att ligga och dra mig en stund innan jag lyckades få upp ögonen.

Frulle serverades till vovvar och sen for vi till jobbet. Vi skulle ha månadsmöte kl 8:00, så det var bråttom. Vovvarna fick vara med inne på mötet i personalrummet. Tråkigt, tyckte Accta som gjorde allt för att vi skulle bry oss i henne istället för att prata om tråkiga saker... :o) Försöket att bita chefen i tårna och sno hans birkentofflor gick inte hem tydligen... ;o) Hoppa på Sandra och tigga banan av mig funkade inte heller. Tråkmånsar, tyckte hon, och la sig till slut på golvet och "surade"...

Jobbade till kl 11:00 och sen hade jag några komplediga timmar. For ut till klubben och tränade lite lydnad med Accta. Kan du tänka att det gick lika bra som sist.... Kanske har jag kommit på knepet...... Men bara kanske, vågar inte riktigt ropa hej än. Och som Eva sa, det är inte officiellt förns du har ett vittne... *ha ha ha*

Efter den lyckade träningen bar det av ut i skogen för en härlig höstpromenad. Gick i långsam mak i ca 1½ timme. Störthärligt!!!

Nöjda vovvar nussade på golvet medans jag tog en dusch när vi kom hem. Accta skulle naturligtvis knö sig in i duschen. Även om hon inte gillar vatten, så måste man ju vara nära matte... :o)

Kl 15:15 *pip* rullade jag tillbaka till jobbet igen för att jobba klart dom sista timmarna. Vovvarna fick vara hemma tills frugan skulle komma hem vid 17-tiden... Verkade inte som om dom hade så mkt emot att få nussa lite till...

Efter jobbet for jag ut till klubben där vi skulle ha möte med Pr Info. Vart ett bra möte och jag kom hem med en hel del punkter som ska åtgärdas..

Nu ligger jag här i sängen och klockan är alldeles för mkt. Skulle ha sovit för länge sedan. Men som dom säger, bättre sent än aldrig... :o)

¤Den som alltid njuter, njuter aldrig.¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback