Nya bilder...

image92
När man är liten kan man sova på många olika sätt

Nu har jag haft en liten, liten, liten lugn stund så jag har hunnit lägga in nya bilder på Accta och Java i galleriet på hemsidan.. Hon har hållt igång som en dåre idag, så det har inte hunnits med så mkt mer än att hålla ögonen på henne.

När det var dags för middag fick jag sällskap av Kristin som ville komma förbi efter jobbet och kika på Accta. Hon blev livligt uppvaktad av vassa valptänder... ;o) Jag fick rycka ut och rädda henne några gånger.

Vi har inte gjort så mkt idag. Mest varit inne för det är skitväder ute, men några turer ute i trädgården har det ju allt blivit. Hon är så duktig nu för när hon behöver gå ut så går hon till altandörren. Men jag antar att om man inte är snabb nog där så blir det nog en pöl, men det har inte hänt ännu.
Och snacka om att det är en envis valp jag har. Hittar hon något där ute som hon inte får ha så springer hon upp till äppelträdet för där vet hon att hon kan "kollra bort" mig genom att finta och springa runt så jag inte får tag i henne. Hmmm, smart vovve. Dags för matte att ta till en annan taktik och överlista det lilla monstret.... ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback