Förkyld

Ja, vad gör man när man ligger hemma och är sjuk? Jo, man knåpar ihop en hemsida förstås. ;o) Så nu mer ingår denna sidan i ett lite större koncept. Så om ni vill titta på den så är det bara att gå in på:

www.freewebs.com/mittlivmedhundar

Denna bloggen ligger länkad från den sidan, så här kommer jag fortsatt ha uppdateringar allt eftersom. Men eftersom hemsidan är under konstruktion så kommer det att hända nya grejer där också. Där finns även en gästbok som man kan lämna ett litet tassavtryck i.

Nåväl, Java tycker att jag är jättetråkig som bara ligger på soffan och knappar på datorn. Hon har hämtat både en och två leksaker till mig och sagt att "HALLÅ, kan vi inte göra nått". Men nu har hon gett upp och ligger och sussar här brevid mig. Jag har lovat henne en månskenspromenad ikväll med pannlampor och hela köret, så det ska jag hålla.

Javas mage håller ihop än. Idag har vi börjat smyga in klass i maten igen. Snacka om att hon blev glad, hon älskar sin klass. Ikväll ska hon få en liten portion till. Lyckos henne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback