Vilodag...

Idag bestämde vi oss för att vovvarna skulle få sig en vilodag, så nu på kvällen har det pysslats med bentuggning... :o)
Vi tränar ju ganska intensivt nu, eller iaf återkommande varje dag, och jag tror att det är viktigt att det bara är "tråkigt" någon dag också där det inte händer nått särskilt. Imorgon är det träning med Sävargruppen och jag hoppas att det inte är lika kallt då som det varit idag. Vi har haft 12 minus här... Är det lika kallt imorgon så är frågan om vi ska ha någon träning. Inte det att det blir för kallt för att träna, men det blir jäkligt kallt att stå och titta på alla ekipagen + att det blir kallt för hundarna att ligga i bilen. Ja, vi får väl se vad som händer. Skulle det vara så att det inte blir någon träning med gruppen så far nog Åsa och jag och tränar själva. Då kan vi träna samtidigt och det behöver bara ta någon halvtimma istället för 2½ timma.

Java går just nu runt här och är jätteolycklig... Jag tror att hon har glömt att hon har fått sin mat... ;o) Så fort man går ner i köket så kommer hon rusande och går fram till diskbänken.. Vet inte riktigt hur det är ställt med hennes lilla hjärna... ;o) Kanske var det så att hon blev så förvånad av att dom fick maten iordninggjord och serverad av Åsa idag, och det är dom inte vana vid. Det brukar vara min syssla... Jag kanske måste ge henne några kulor så hon blir lugn... :o)

Men nu ska jag ta och hoppa till duschen... Hade tänkt att försöka komma mig i säng innan 23 idag... Har visserligen den visionen varje dag, men jag lyckas sällan... Men i dag så..... :o)

¤ Vi anstränger oss mer med att övertyga andra att vi är lyckliga än att försöka tänka så själva ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback