Trött..

Är verkligen hur trött som helst... När jag kom hem från jobbet idag så hade jag både ont i huvudet och mådde illa, men efter lite mat vart det faktiskt bättre. Men middagen blev en sen sådan. Eftersom Åsa knappt har ätit något alls dom här senaste dagarna så gjorde jag potatisgratäng åt oss och det tar ju lite tid. Speciellt eftersom jag inte var hemma från jobbet förns vid 19.
Under tiden gratängen stod i ugnen så tog jag med mig Java upp till sjön och gick en liten prommis. Det gjorde gott för själen kan jag lova. Den där vovven vet verkligen hur hon ska göra för att få mig på bättre humör och känna mig bra... Blåste som sjutton där uppe och helt tyst förutom några fåglar som ivrigt berättade att våren faktiskt har kommit. Underbart.... Sen fick ju även Java några busryck som hon brukar få när det blåser så där mkt. Tror inte att det finns så mkt lingonris kvar efter alla hennes sladdar.

När jag kom hem från jobbet så hade jag även fått ett mail från kennelmamma Lisa med lite nya kort på tikarna. Så fina dom är.... Kan inte fatta att en av dom snart måste anmäla adressändring. Hoppas bara att Java är snäll med henne.....
Vi kommer inte att åka ner till dom i helgen för jag jobbar i morgon och Åsa jobbar söndag, så vi tyckte att det skulle bli så stressigt. Men på tisdag är det ju en röd dag, så vi åker nog ner över dagen då istället. Kan ju inte hålla mig borta i två veckor inte... :o) Kan bara tänka mig hur mkt dom har vuxit sen förra helgen. På korten ser man även att dom har fått öron som lever sitt egna liv... :o) Gulligt!!!

Operation Ap-nedräkning: 14 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: stefand

Tips: www.mobila-posten.se
Hjälper dig på vägen!

2008-02-26 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback