Som sagt, förändringarnas vindar....

...fortsätter att blåsa. Numer är jag ensam anställd på mitt jobb. Får se vad som blir av detta....

Tillbringade halva morgonen på banken... Hur mkt folk kan det vara på en bank på Valborgsmässoafton....? Trodde faktiskt att jag skulle vara ensam där, men det var visst fler som tänkte så.. :o)

Java och Åsa hade ensamtid i skogen idag. Jag var hemma och hade lite sovmorgon.. Härligt!! När vi sedan for till jobbet så hade Java sällskap av mamma som har varit här idag. Känns så skönt att hon inte behöver vara ensam hemma varje dag. Och dagarna som hon väl är ensam hemma så blir det max 4-5 timmar. Skönt...

Kvällen har mest spenderats vid datorn. Har pillat lite med galleriet på den nya hemsidan.. Det är verkligen jättekul!!!

Imorgon så är det röd dag och vi är lediga. Då ska vi åka ner till Ö-vik och kika på valparna igen. Fick nya bilder idag och man känner knappt igen dom, och då är det ändå bara 1½ vecka sedan vi var där. Dom växer som ogräs. :o) Söta som bär är dom... Skulle kunna ta hem alla 9... Eller nja, kanske inte... Hi hi..

Operation Ap-nedräkning: 11 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback