Valpgos...

Nu är jag hemkommen efter ytterligare en underbar helg med en massa valpar. Som jag har sagt förut så känns det som ett stort privilegium att få spendera så mkt tid med valparna när dom är så här små. Vi kom fram till Ö-vik vid 16:00 igår och stannade kvar över natten. Jag kan inte fatta att dom hade vuxit så mkt som dom har gjort på bara 5 dagar. Helt sanslöst. Jag kände nästan inte igen dom när vi kom dit. Mestadelen av helgen har jag nu spenderat nere i valplådan. Har sett en hel del av dom olika personligheterna i kullen. Det växer fram mer och mer. Har fokuserat mest på tikarna så klart, men jag har även hunnit med att se en hel del på hanarna också.

Men nu är jag så trött att det blir inte så mkt mer skrivande idag. Får kanske åter komma imorgon med en mer utförlig rapport.

indra med valpar
Mamma Indra med några av sina fina bebisar

kedjelek
Här leker dom med en väldigt rolig leksak, en kedja... Fränt när det låter mkt liksom...

lilltiken
Lilltiken...

vad vill du
"Vill du leka med mig??"

jag med valpar
Jag med en massa valpar...

puss p? kennelmamman
Kennelmamman får en gosig puss

Operation Ap-nedräkning: 19 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback