Jösses amalia.....

... vad det blåser.... Har inte sovit mkt inatt... Vid några tillfällen trodde jag verkligen att taket skulle lyfta.... Men det fanns kvar där på morgonen, otroligt nog...
När jag kom hem från jobbet så hade vindskivan blåst ner från garaget... Tror att vi väntar med att sätta upp den igen tills det har blåst klart. Känns som om att ställa sig på en stege nu i blåsten är förenat med livsfara. Det gällde verkligen att hålla båda händerna på ratten när jag for hem från jobbet. Vinden tog tag i bilen så jag trodde att jag skulle fara i diket flera gånger. Uscha.... Men jag kom hem, safe...

Nu är jag äntligen påskledig. Kom till jobbet lite tidigare i morse och så jobbade jag in rasten, så när klockan var 15:20 *pip* for jag därifrån. Så himla skönt att få komma hem lite tidigare för en gångs skull. Är ju van vid att vara hemma vid 19:00 tiden i vanliga fall.

Hade fått ett mail när jag kom hem från en blivande ägare till Acctas kullsyster. Kul!!! Så det har jag precis svarat på.

Nu ska jag gå och fixa mig lite mat och sen ska Java och jag gå till skogen en sväng.

Glad Påsk på er, och ni som ska ut i trafiken...... Ta det lugnt, det är bättre att komma fram lite senare än inte alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback