Tack...

Tack så mkt för alla gratulationer som Accta och jag har fått... Det värmer.... *kram på er*

Idag har jag jobbat heldag, ensam.... *suck* Sjukt mkt att göra, så när Åsa hämtade mig efter jobbet var jag jättetrött....

Accta har fått en välförtjänt vilodag idag. Enligt uppgift har hon snarkat och sovit mest hela dagen.... Hon var ju trött redan när vi kom hem igår. Hon kröp upp i sin älskade sackosäck och somnade som en liten gris ihoprullad till en liten kringla... :o)

Har egentligen inte så mkt mer att rapportera idag... Och nu är det dags för sängen så man orkar med morgondagens drabbningar....

¤ Uno blev tillfrågad varför han inte vågade flyga med Linjeflyg.
-Inte sedan jag läste att de tappat 25% av passagerarna ¤

Kommentarer
Postat av: Christine

Men ett jättegrattis från oss i Södern ;);)

Gud, så roligt. Visst känns det härligt, va?

Pilla navel nu och mingla runt. Det är ni värda

Kramisar

Christine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback