Debuten avklarad...

Då var första tävlingen gjord.... Har varit i Övik och tävlat appell spår idag. Vi fick uppflytt och hamnade på 2:a plats och det tyckte jag var ett bra sätt att fira vårt 1 års jubileum på. Idag är det prick 1 år sedan jag hämtade hem lilla Accta.... Tiden går fort... :o)

Är jättenöjd med Acctas prestation idag och just nu är jag mega, mega trött... Alltid nervöst att gå in och köra första tävlingen med vovven.... :o) När spänningen släpper blir jag så jäkla trött. Ska iväg och släppa vovvsen i skogen en sväng nu och sen blir det nog bingen.... ;o)

Är ni intresserade av att läsa mer om tävlingen så kan ni gå in på hemsidan och kolla under "tävlingar". Där finns det lite mer utförligt berättat om dagen....

Behöver jag säga att jag ÄLSKAR MIN VOVVE!!!!!!!? :o)

Vill även gratulera Torsten och Irrac som även dom har tävlat idag. Uppflytt till högre klass spår!!! GRATTIS!!!

¤ Tro gott om alla människor, tills dess att erfarenheten övertygar dig om motsatsen ¤

Kommentarer
Postat av: Mirjam och Coffee

Underbart!! Massa grattis!! Kram

Postat av: Anna o Corona

Stort GRATTIS!!

2008-05-12 @ 09:32:39
Postat av: Maria

GRATTIS VA KUL FÖR DIG.



Kollegan

2008-05-12 @ 13:48:26
URL: http://www.teammarianicklas.zoomin.se
Postat av: Anna & Basse

GRATTIS!! GRATTIS!!

Ååååh, så jätteroligt och så jätteglad jag blir!! Pussa vovvarna o sköt om er.

//Anna & Basse

ps. har inte kunnat lyssna på ditt meddelande, ngt fel med tel, men antar det har m mitt täcke o göra :P

2008-05-15 @ 07:55:36
URL: http://yaxo.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback