Tillbaka till valpstadiet...?

Alltså, vad är det som händer?? Här har man en hund som precis har fyllt 1 år. Har lugnat ner sig på dom alla flesta fronterna och sen bara faller allt tillbaka till nått slags bäbisstadie..

Igår lyckades hon sno ett par dyra yllesockar från soffkanten (trots att vi satt i just den soffan och kollade tv) och tugga sönder. Hon har en lysande framtid inom brottssbranchen, för ingen, INGEN, kan smyga som hon gör....

I morse har hon varit upp på Åsas nattduksbord och snott en pappersnäsduk med en gammal snus i. Tyckte att jag hörde nått från sovrummet och när jag kommer in står hon och smaskar högljutt och det är snus på hela golvet... *suck*

Och jag som tyckte att hon hade blivit så vuxen........

¤ Om berömmelsen kommer först efter döden så brådskar det inte för min del. ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback