Första arbetsveckan...

Ja, då har man klarat av dom två första dagarna på jobbet efter att ha varit borta några veckor. Igår när jag kom hem så var jag så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Det märks att man inte är helt ok ännu, även om jag tycker att jag känner mig ok.. Känner fortfarande att jag kan bli lätt andfådd och idag på jobbet vart jag lite yr vid något tillfälle. Men det är kanske sånt som kommer att hänga med ett tag.

Under veckan i fjällen så var det ju tänkt att jag skulle ha kört lite lydnad varje dag, men med tanke på vad som hände veckan innan så vart det bara ett träningstillfälle. Men det träningstillfället vart väldigt effektivt. Accta och jag var inte riktigt överrens om en grej, så diskussion uppstod. En diskussion som jag vann och det känns bra. Det bästa med det är att dom två träningar som vi har gjort efter vi kom hem från fjällen, har hon kommit ihåg diskussionen och valt att rätta sig efter det som vart bestämt där. Gott så!!!

Nu är vi precis hemkomna efter ett litet träningspass. Åsa och jag for iväg efter att jag kom hem från jobbet och vi hade slängt i oss middagen.
Idag körde vi fritt följ, läggande och ställande under gång, framförgående och platsliggning. Vart så glad i hjärtat för idag låg hon helt tyst och avslappnat på platsliggningen. Yes!! Träningen har gett resultat!!!!

Sen var det ju det här med framförgåendet.... Jävla moment... HATA!!! Med retning fattar hon, men tar jag bort retningen så står hon som ett frågetecken.... Undrar när poletten ska trilla ner där.....? Nåja, det är väl bara att traggla på antar jag....

Jobbar i helgen, men är ledig söndag och det är då som det är målgång för Vindelälvsdraget. Det finns planer på att Åsa, Marie och jag ska fara och kolla på det. Micke är med och kör med Ella och Nemi, så det kan ju vara kul att se. Beror väl kanske lite på vad det blir för väder.. Ja, ja, vi får välan se hur vi gör...

Nu ska jag gosa med min lilla vovve en stund och sen är det kudden som gäller..

¤ Oskar stirrar på sin hund.
- Du är den dummaste hund som finns. Om jag säger att du ska hämta tidningen så ska du väl inte gå ut i köket och koka ägg ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback