Vad säger man...

Insändare

Har ni svårt att läsa texten så ta fram förstoringsglaset eller spara artikeln på din dator och läs där. Den är inlagd som en bild...

Hittade den här på en blogg och jag var bara tvungen att "sno" den så ni får läsa.... Man vet inte om man ska skratta eller gråta...

Idag skulle vi egentligen varit hos Lena för laserbehandling men hon var tvungen att fara iväg på en grej så vi har skjutit fram det till i morgon istället.

Accta och jag spenderade istället två hela timmar i skogen och hade jättemysigt.. Vi promenerade, letade godis och lekte.. Efter det for jag till kyrkan och tränade lite lydnad på parkeringen där. Parkeringen ligger nära vägen och det går mkt folk och hundar förbi, bra med störning med andra ord...
Träningen gick jättebra men vi tränade inte länge. Det märktes att hon vart fort trött...

Hon har sovit som en gris hela kvällen här förutom att hon har käkat mat och varit ute och gjort sina behov... :o)

Java har spenderat dagen med sin matte, till största delen i sängen eftersom Åsa ska jobba inatt. När hon vaknade gick dom ut på en timmes promenad och efter det så har Java sovit som en gris hon med... :o)

Nu ska jag se färdigt på Sagan om ringen på tv...
Ha det!!! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback