Årets första fredag...

Och den känns som vilken vanlig dag som helst... Anledningen till det är väl antagligen att jag jobbar imorgon, så det blir lite vardagskänsla över den här kvällen...

Har varit duktig nu dom senaste dagarna och varit iväg och tränat lydnad varje kväll... Forfarande så är det lite ömsom vin, ömsom vatten... Den där varannandagslyckan är kvar...

Igår var det träff med Sävargänget, men vi var en liten grupp... Det var endast Annelie/Ezzet, Barbro/Boyd och jag och Accta där... Vi tränade och pratade en hel del.. Funderade lite fram och tillbaka hur vissa ska fortsätta sin träning och vad som ska prioriteras... Tror snart att det är dags för en liten "teorikväll" då vi ska diskutera hur vi tycker att träningen har gått hittills och sedan fortsätta planeringen. Förhoppningsvis har vi snart även tillgång till inomhusträning varje vecka och det ska bli skönt att få komma undan vinden. Även om det inte finns någon värme där vi ska vara så kommer det ändå att bli varmare än att stå ute. Alltså vi som står och tittar på. För när man tränar vovve så fryser man inte... :o)
Träningen för min del gick sisådär... Hon var lite pipig så det var därför som jag inte var riktigt nöjd.

For iväg ikväll nu efter vi hade ätit middag och då gick det mkt bättre... Vad var det jag sa nu om varannandagslycka?? :o) Hade mkt bättre fokus redan från start, vilket gjorde att hela passet bara flöt på.

Och nu är det väl dags att prata lite mål för 2008 då... Första målet är ju iaf uppflytt ur appellen under året.. OM det nu skulle visa sig att hon blir klar för appellen i vår och det går bra så kommer jag ha som andra mål att åtminstone starta i lägre till hösten... Får väl sätta ett litet mål att även bli uppflyttad därifrån också... Men som sagt, det är OM allt går som det ska... Just nu pendlar jag mellan att känna att det är fullt möjligt med dessa mål, till att nästan skratta åt dom... Det är nog lite varannadagsymtom på matte också... :o)

Har även fått lite rapport om Acctas bror, Ace, som bor i Sthlm.. Träningen för dom går väldigt bra och dom är väl inte långt ifrån appellen... Kul!!! Man kanske skulle ringa dit och få lite träningstips... :o)

Här hemma så är Åsa fortfarande hemma från jobbet. Tanken är väl att hon ska börja jobba på måndag igen. Hon känner sig lite bättre nu, så vi hoppas verkligen att det här går vägen.... Idag har hon ätit "riktig" mat för första gången och än så länge har det gått... Håll tummarna!!!

Men nu ska jag gå och lägga mig... Ser nästan ut som om jag kommer att lyckas att komma isäng innan kl 23 ikväll.. Men som sagt, jag ligger inte i sängen än... ;o)

¤ Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback