"Någon med mig måste skämta aprilo"

Och denna någon är förstås Accta... Who else??

Hon har ju krånglat på platsliggningen nu i några dagar, men idag låg hon flera stycken helt tyst och helt stilla.... Jättefint.... MEN nu helt plötsligt så kan hon inte gå fritt följ eller linförighet istället.... *suck* Hopp och studs och boink och bit i jackan..... Jag blir galen på unghundar.... För det måste väl ändå vara hormoner som spökar, eller?? Eller kan hon helt enkelt almanackan och vet att det var första april för några dagar sedan och har bestämt sig för att skämta allan med sin matte....??

Vilket det nu än är så vill jag HA MIN VOVVE TILLBAKA!!!!!

Idag har det varit medlemsmöte på klubben och jag hade verkligen tänkt att jag skulle ha farit dit... Slutade jobbet halv sju, for hem och när klockan var 19 satt jag och åt middag och insåg att om jag skulle rulla ut till klubben då, så skulle jag antagligen komma dit när det var slut... Så det vart till att vara hemma istället.

Efter middagen for jag istället på en prommis med jyckarna i skogen och sen till sågen för lite lydnadsträning.... En träning som jag inte vart direkt klokare av.... Nåja...

Åsa har farit på jobbet, hon är inne på sin andra natt i rad, av tre.... Hon har sovit hela dagen idag och tydligen så hade jag tröttat ut vovvarna i skogen i morse innan jobbet, för hon hade fått sova så länge hon behövde.. Alltid något.. :o)

Fick ett telefonsamtal av Eva idag. Presenten hade kommit fram och den vart tydligen uppskattad..... Kul!!! Eva, se till att Lars inte får rätt nu!!!!! Den ska inte bara användas på träning!!! ;o)

En dåre hittar alltid en värre dåre, som beundrar honom.

Kommentarer
Postat av: e

JA PRESENTEN VAR VERKLIGEN JÄTTELÄCKER OCH LARS SKA INTE FÅ RÄTT JAG SKA MINSANN VISA HAN HA HA
EVA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback