Hysteriska dagar...

Ja, man kan ju inte påstå att jag behöver vaggas till sängs direkt... Det är fortfarande hysteriskt mkt att göra på jobbet och efter att man har kommit hem, promenerat och tränat vovvar så är man lätt trött om man får uttrycka det milt.
Det skulle behövas en storstädning här hemma men just nu orkar jag inte. Dogsen drar in så jäkla mkt skit nu på våren, liknar mer ett sandtag än ett hem... Usch... Me not like, men vad göra....
Jobbar visserligen på lördag men jag har ändå tänkt att hinna städa lite i helgen, förutom att det ska tränas då.

Har kört lydnad både onsdag och torsdag kväll. Onsdagens träningspass gick kanon men idag var det en sämre dag. Accta var lite mer taggad idag vilket gjorde att hon hade lite mer ljud. Även positionen blir lite lidande.... Men vi kommer igen... Något som hon gjorde riktigt snyggt idag var läggandet under gång... Det dunkade i backen när hon la sig.... Så ska det se ut... :o)

I onsdags var även första träningen på gräs...... NU är det vår!!!! Vi har även flyttat ut krypet utomhus. I onsdags gick det kanon och jag var jättenöjd, men som sagt idag gick det inte lika bra. Det vart lite snett och lite för fort. Men hon var låg iaf... Och det är ju huvudsaken... Men vi är ju bara på bebisstadie vad gäller det momentet så än så länge kan jag ju inte ha så höga krav.

Vad gäller platsliggningen så grubblar jag så det ryker.... Har fortfarande problem men testar lite olika lösningar... Får se vad det leder till.... Har nog inte hittat  rätt riktigt än...

Nu ska jag kasta mig i säng. Imorgon är det fredag och dessutom löningsdag, så det lär ju knappast bli mindre att göra på jobbet.....

¤ Det är inget farligt med fallskärmshopp -- bara med landningen ¤

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjena Kollegan. Du har de inte lätt. Men lugn jag har oxå sandlåda här hemma. Så du är inte ensam kan ja lova.

MVH Maria

2008-04-25 @ 10:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback