Har inte riktigt fått in snitsen...

Dessa jäkla ögonsalvorna.... Jag får verkligen inte in snitsen. Tanken är ju att man ska lägga en sträng salva i nederkanten på ögat, liksom innanför det undre ögonlocket... Ja, det kan jag ju säga att det lyckas inte jag med. Just nu får dom salvan som ögondroppar för det är enda sättet för mig att få in det i ögat överhuvudtaget... Men jag antar att det egentligen inte har någon betydelse för huvudsaken är väl att det kommer in i ögat.. Nåja, tydligen verkar Åsa ha fått in snitsen så jag ska nog låta henne göra det ikväll och kolla hur hon gör...

Hade månadsmöte idag på jobbet och det gick riktigt bra. Vi hann till och med ha en genomgång i skyddet... Eftersom man inte håller på med det själv (ännu) så är det inte lätt att hålla kolla på alla ärmar som finns och vilken ärm man ska använda till vilken hund och till vilket tillfälle. Snurrigt säger jag bara... Men skam den som ger sig... En vacker dag faller allt på plats...

Gick en lång och härlig promenad med vovvarna idag i underbart höstväder.... Har även hunnit med att träna lite lydnad med Accta också... Idag gick hon så där himla fint... Helt tyst men något okoncentrerad... Har börjat gå in på lydnadsplan med en plan A och en plan B... Plan A är det som jag vill träna, men om hon skulle spinna loss så tar jag till plan B = fokusträning... Känns bra att ha en back up-plan och det gör att jag känner mig 100% säker på hur jag ska lägga upp träningen... Nu ska här drillas.... ;o)

Nacken känns lite bättre idag, antagligen tack vare all massage som jag har fått dom senaste dagarna + att jag har använt nackragen när det har känts som jobbigast.

Dagens bus: Bita sönder "Första hjälpen-väskan" till hundarna som har hängt på buren i bilen. Ehh, nu hänger den inte där längre..... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback