Dagens bus är:

.... sno ett paket pappersnäsdukar under kudden och riva sönder dom i så små bitar man kan, helst gärna svälja ett gäng också..... *suck* Man kan ju bara skratta åt eländet..... :o)

Hade stora planer på att träna lydnad idag innan jobbet, men dom planerna gick i stöpet när jag försov mig i morse. Hade ställt klockan på 7, men vaknade inte förns kvart i 8.. Ja ja, vad gör man... Får väl träna lite lydnad i morgon istället. Istället gick hela flocken på en härligt höstpromenad. Solen sken, det blåste lite och vinden bet lite i kinderna. Så som det ska vara när hösten är som bäst.... Vi utforskade ett nytt skoterspår idag och jisses vad det var lerigt på vissa ställen. Vovvarna såg ut som brunbjörnar när vi hade gått en bit, så på tillbakavägen vek vi in i skogen och tog oss förbi det värsta stället på det viset. Det är väldigt praktiskt med "korthåriga schäfrar", all skit glider av och då speciellt om dom får springa i blåbärsris eller liknande. Zelda, som var långhårig, hade alltid med sig ett halvt grustag in efter varje promenad, speciellt på dom lite mer smutsiga årstiderna. Saknar Zelda något så fruktansvärt, men det är väl det enda som jag inte saknar....

Efter en körig dag på jobbet så tog jag med mig vovvarna ut i skogen i en halvtimme... Jätteskönt att få lite frisk luft och gå av sig lite stress.

Men nu är det dags att gå och sova, ska ju jobba imorgon med... 6:e dagen i följd....

Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback