Väntan är över...

Igår kom den efterlängtade nr 2... I fast och fin form dessutom... Tänk att man kan bli så glad över en sån sak... Sanslöst... :o)

Det har faktiskt inte hänt särskilt mkt här dom senaste dagarna... Frugan ligger hemma och snorar när hon inte är på jobbet... Själv har jag mest slappat och idag har jag jobbat som vanligt..

For iväg ut till Gunnismark och gick promenaden i morse... Trots att det var rätt trist väder så var det faktiskt ganska mysigt... Dimman låg tung och regnet hängde i luften....

Accta äter fortfarande 3 ggr om dagen och det kommer hon att få göra imorgon med. Men imorgon återgår vi till hennes vanliga mängd mat. Vill bara dela upp det på 3 ggr för att det inte ska bli för mkt i den lilla magen. Hon har ju inte ätit så stora portioner sen hon blev sjuk...

Efter jobbet gick jag en koppelprommis genom samhället med Accta. Tur att man har en reflexväst, för satan vad mörkt det har blivit på kvällarna. Det är väl egentligen enda nackdelen med att det inte är någon snö, det blir så mörkt ute... Men för den delen så längtar jag inte efter snön. Ju längre det är snöfritt och man kan spåra, ju nöjdare är jag... Kanske ska höra med frugan om vi ska försöka att lägga något spår i helgen. Om hon är tillträckligt frisk och orkar vill säga...

Nu är båda jyckarnas klor klippta och det är dags att nana kudden...

Sov gott alles...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback