Trött, trött, trött...

Orkar inte skriva så mkt idag... Fattar inte varför jag är så jäklans trött. Har ju sovit både bra och länge i natt. Visserligen vaknade jag på morgontimmarna och kände att det var tillbaka i nacken. Inte lika mkt som förra gången, men tillräckligt så att jag skulle vakna av det. Sandra kommer att få ta alla kloklippningarna den här veckan, för jag kan inte sitta så där böjt.

Tanken var idag att vi skulle fara och träna lydnad på kvällen efter jobbet, men så visste vi inte riktigt vart vi skulle åka. Det är ju så mörkt ute nu på kvällarna och man vill ju gärna ha lite lyse, så man ser vad man tränar för något. ;o) Vi får nog åka runt och rekognisera här i krokarna någon dag och hitta vårat vinterträningsställe.

Eftersom det inte blev någon träning idag så ska vi kompensera det med att fara ut tidigt i morgon bitti istället. Går väl antagligen någon promenad först och sen blir det lydnad för hela slanten.

Fick ett mail från kennelmamman idag där hon skrev att det var dags för A-kullens halvårsrapport.... Jösses alltså, jag fattar inte hur fort tiden går. Det var ju alldeles nyss som hon var en liten, liten knodd här... Den 14 oktober så blir hon hela 7 månader.... Tonåring snart juh...

Nä, nu ska jag gå i säng så jag orkar träna flitigt i morgon bitti...

Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback