Den funkar fortfarande...

Acctas mage alltså... Kanske kan börja slappna av nu, men bara för att man säger så, så ska det väl börja jävlas igen... Nä, positiva tankar nu...

Ännu en ganska vanlig dag... Långprommis med vovvar innan jobbet... Jobbade sedan, och det vart till att jobba över en timme. Hade gräsligt mkt att göra. Efter jobbet for mamma och jag och kollade på en lägenhet. Hon vill flytta in till stan och hade hittat en ledig liten tvåa. Läget var fint och jag tror hon skulle trivas där, men lägenheten var väl inte riktigt i min smak. Visst, den var jättefräsch och så, men jag tycker att det var lite taskig planering. Sen var den väldigt liten och jag tror inte att mamma skulle få plats med sina möbler där. Tror att det var inflyttning 1 november och det går ju inte för mamma har tre månaders uppsägning på den gamla lägenheten. Men, det kommer flera lägenheter. Man ska inte ta första bästa bara.

Nu är jag så pumsig att jag måste gå i säng. Hade inte så mkt att berätta idag... :o)

Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback