Första träningen...

... efter gårdagens pass med Janne, gjordes nu på kvällen. Åsa och Java gjorde ett jättefint pass och trots att hon var taggad till tänderna lyckades Åsa få ner henne i en fokuserad och tyst sinnesstämning. Snyggt jobbat!!!!

Acctas och min träning gick också bra. Tränade inte lika länge idag som jag gjorde igår. Hon var nästan helt tyst hela passet, några små gnäll bara. Det här var första gången som Åsa fick se hur hon verkligen kan vara. :o) Så nu är det väl officiellt då, Eva??? Eller är Åsa partisk? Måste det vara någon utomstående som ska bevittna det? ;o)

Trött som en knast sitter jag nu här i soffan efter att ha klippt klor på båda vovvar + att jag har gjort en riktig rundsmörjning på Javas tassar. Det är ju den här årstiden nu när hon brukar få en hel del sprickor, så nu ska vi försöka förebygga så mkt som möjligt.

¤ Ens egen hund för inget oväsen - den skäller bara ¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback