Jobbat två dagar...

Ja, nu har vardagen börjat..... Har hunnit jobba två dagar redan och Accta har fått börja vara ensam hemma med bara Åsa och "storasyster"... Snacka om att jag hade abstinens den första dagen..... Idag har det gått liiiiiite bättre... Försöker spendera så mkt ensamtid som möjligt med henne på morgonen innan jobbet. Idag har vi gått en koppelpromenad och så har vi "tränat" lite sitt, ligg och kontakt... Hon är så himla duktig och hon lär sig snorfort.... Här gäller det verkligen att inte gå för fort fram och tro att hon redan kan fast hon är mitt inne i inlärningsfasen. Inkallningen funkar kanon, men vi har inte haft allt för stora störningar ännu. Loss funkar också.... Iaf i dom flesta fallen.... Känns skönt att kunna säga loss och belöna det när hon har tagit en sten i munnen istället för att behöva rensa munnen med fingrarna som vi har gjort förut.. :o)

Nu ska jag gå och mysa med min lilla vovve som har slocknat i sängen. Har även lagt in nya bilder på Accta i galleriet på hemsidan..... ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback