Full arbetsdag...

Idag har det verkligen varit jättemkt att göra på jobbet. Chefen är borta hela veckan och tränar polishundar och dess förare, så det är bara jag och Sandra på jobbet.. Eller bara och bara, vi gör ett kanonjobb!!! :o) Kom en massa varor idag så det är mest det vi har pysslat med. Har även haft en kloklippning, men det gick fort. Hunden var så snäll, så snäll... Skönt...

For iväg på lunchen till Zoocenter och graverade namnbrickor till både Java och Accta. Dom blev kanonfina!!! Java har invigt sin bricka nu ikväll när hon och Åsa for till sjön för en promenad och lite lydnadsträning i grustaget. Dom kom båda tillbaka lyckliga och det måste ha gått bra då, för så där lycklig blir man väl inte av en promenad i regn...? :o) Nädå, fick rapport om att Java hade skött sig kanon, och då måste ju även matte ha varit duktig...

Imorgon blir Java en Loboohund... Hon ska följa med mig på jobbet... Det blir bra det. Ska ge mig ut på en långprommis på morgonen innan jag börjar och sen tänkte jag även fara ut med henne i skogen på lunchen. Tur att det är nära till I 20.

Men nu är det natten och jag skulle ha lagt mig för länge sedan. Sen är det bra att sova, tiden går mkt fortare då, och just nu vill jag att det ska vara FREDAG!!!! ;o)

Operation Ap-nedräkning: 4 dagar kvar.....


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nu är en NY Omröstning uppe på TheGuide :-)

Se vilken TV-serie som vann förra veckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback